31 Aralık 2012 Pazartesi

KÜÇÜK ŞEYLER...

 
Yeniyıl gelince hediye alıp vermek bir gelenek halini aldı.  Kızım bile kaç gündür ''yılbaşı hediyesi almayacak mısın anne? '' diye soruyor. Ben de büyük bir gizlilikle hazırladığım ve günlerdir ondan saklamayı başardığım hediyeleri bugün ortaya çıkarttım.Ben bu yıl kızıma bir adet büyük bir hediye yerine uygun fiyatlı çok sayıda hediye almayı tercih ettim. Fiyatları 1 TL ile 6TL arasında değişen küçük şeyler... Ama tabi büyük bir bebek almaktan da kendimi alamadım. Zaten hediyeler arasında bir oyuncak olmazsa isterseniz bir çuval hediye alın çocukları mutlu edemezsiniz...
 
 
Daha önceden hazırladığım yeniyıl çocuk sepetini ( http://evkusuyum.blogspot.com/2012/12/yeniyil-sepeti-cocuk-versiyonu.html ) de hediyelerin arasına ekledim.
Umarım tüm bu  hazırladıklarım İdil'in hoşuna gider.
 
 

Hiç yorum yok: