5 Aralık 2012 Çarşamba

BOYUTLU KALPLER...

 
Takip ettiğim yabancı blogların birinde görüp de yapmak istediğim bir çalışmaydı. Sonunda kızımla birlikte biraz değişiklik yaparak biz de yaptık. Hem bu sayede evdeki dergileri de değerlendirmiş olduk. 
 
 
Nasıl yapıldığına gelince ; üç farklı boyda kalp şeklinde çizilen kağıtları
 
 
Kestikten sonra ;
 
 
Üstüste koyup ortadan ikiye katlıyorsunuz.
 
 
Orta noktasını bulduğunuz kalpleri iki farklı şekilde birleştirebilirsiniz.
 
 
1) Zımba yardımı ile
 
 
2) Dikiş makinesi ile
 
 
Ben dikmeyi tercih ettim. ( Çok vaktim mi vardı ne :) )
 
 
Daha sonra her bir katı kıvırarak kalbimizi boyutlandırıyoruz.
 
 
 
 
Bir sürü boyutlu kalpçiğimiz oluyor.
 
 
Hazırladığımız parçaları da slikon tabancası yardımıyla renkli kurdelenin üzerine yapıştırıyoruz.
 
 
 
 
İşte hazır...
 
 
 
 
 


2 yorum:

Adsız dedi ki...

en güzeel şeyi düşünmüş sünüz

bravo teşekkürederim aldı aypet
çünkü aynısını evde yaptım
annem çok mutlu olup bana

evkuşu dedi ki...

Ben teşekkür ederim , uygulayabileceğiniz birşey yaptıysam ne mutlu bana ...