10 Aralık 2012 Pazartesi

KAĞIT VESAİRE...

 
Kağıttan neler yapılabildiğini gördükçe hayrete düşüyorum doğrusu... Bu benim yaptığım en basitlerinden bir tanesi.
 
Renkli elişi kağıtları kullanarak hazırladığımız bu çalışmada gerekli olan malzemeler makas , iğne - iplik ve iki adet boncuk.
 
 
İlk önce boncuğu
 
 
Daha sonra yuvarlak kestiğimiz elişi kağıdını
 
 
Ve en son da şeritler halinde kesip ikiye katladığımız elişi kağıtlarının önce bir ucunu sonra diğer ucunu ipe geçiriyoruz. Ve yine yuvarlak elişi kağıdı ve yine boncuk taktıktan sonra ipi gerip bağlıyoruz.
 
 
En son olarak da renkli kağıtları açtırıyoruz.
İşte hazır...
NOT : Yılbaşı ağacı süsü olarak da kullanabilirsiniz.
 

2 yorum:

marifetta dedi ki...

BEN CD DEN YAPTIĞINIZI DÜŞÜNMÜŞTÜM, GAYET GÜZEL OLMUŞ UÇLARINA BOBCUKLARDAN SÜSLER DE YAPILIRSA DAHA HAREKTLİ OLMUŞ OLUR

evkuşu dedi ki...

Çok güzel düşünmüşsünüz uçlarına boncuk taksaydım daha da güzel görünebilirdi. Yorumunuz için teşekkürler...