26 Aralık 2012 Çarşamba

BROKOLİ ÇORBASI...


Çok lezzetli olmasına rağmen yaygın olarak yapılan bir çorba değil brokoli çorbası. Genelde salatasını yapıyoruz ; ama ben çorbasını da beğeniyorum.


Gelelim nasıl hazırlandığına ...
 ( 4 kişilik bir çorba için )
Bir adet soğan ve havucu zeytinyağında kavurduktan sonra bir yemek kaşığı un ile birlikte biraz daha çeviriyoruz. Unun kokusu gelince bir su bardağı süt , üç su bardağı su ve yaklaşık 250-300 gr. kadar brkoliyi ekleyip pişirin. En son tuz ve karabiberini ekleyip blendırdan geçirerek servis edebilirsiniz.

Afiyet olsun...



4 yorum:

X madame dedi ki...

aslında tadını çok merak ediyorum ama hiç denemedim. hünkarım beğenmez diye korkuyorum :)
ama çok hoş göründü gözüme sanırım artık deneme zamanım geldi :)

evkuşu dedi ki...

Yeni lezzetler denemeye açık biriyseniz ; beğeneceğinize eminim. Şimdiden afiyet olsun...

Unknown dedi ki...

Ben de hep yapmak istiyorum ama,fırsat bulup deneyemedim:)
Çoğu kere salatasını yapmak daha kolay geliyor.
Ama tez zamanda çorbayı da yapıcam inşAllah.
Sevgilerimle..

evkuşu dedi ki...

Şimdiden afiyet olsun o zaman...