22 Şubat 2014 Cumartesi

TÜRKİYE SİRKİ ...


İdil ' in hastalanması sebebiyle dört gündür kapı dışarı çıkmadık . Eee biraz sıkıldık galiba ; hava da şansımıza bu hafta o kadar güzeldi ki ... Neyse bugün biraz kendini iyi hissedince dışarı çıkalım ve geçen hafta fırsat bulup da uygulayamadığımız planımızı gerçekleştirelim dedik . 


 
 Evet sirke gittik . Bu yaşıma geldim ilk defa gittim . Televizyonda çok izledim tabi ama o ortamda bulunup canlı canlı izlemek gerçekten keyif vericiydi . Hele ki havada yapılan gösteriler ; izlenmeye değerdi . İkimiz de çok beğendik .
 

Gösteriden bazı fotoğraflar çektim . Tam olarak gerçeğini yansıtmasa da biraz fikir vereceğini düşünüyorum . Halen gitmeyen varsa yarın iki seans gösterisi daha var ( Saat  13 : 00 ve 16:00 Bilgi için 0545 915 45 45 ) Şimdiden iyi seyirler ...













Hiç yorum yok: