27 Şubat 2014 Perşembe

KAZAK YENİLEME ...


Giymediğim kazaklarımı öncelikle başka türlü kullanabilir miyim diyerek dönüştürmeye çalışıyorum ; olmazsa veriyorum . Bu da yine çok fazla kullanamadığım bir kazaktı . Yakasının degajesi pek yakışmıyordu ve de biraz fazlaca vücudumu sardığı için rahat kullanamıyordum .



Bu yüzden ben de kazağımı giyebileceğim bir hale çevirdim. ( Önden ve arkadan görünüşü )

 
Eee ne mi yaptım ? ...
 
 

 Önce yakasını çıkartıp degajelikten kurtardım . 



Daha sonra da sırt kısmını enseye dört parmak kalana kadar kestim . ( Bu işlemi yaparken yan dikişleri üst üste koyun ki sırtın tam ortasını bulabilin . )



En son olarak da farklı büyüklüklerde kestiğiniz enli lastiği kestiğiniz aralığa tutturun . ( Lastiğin uzunluğunu kazağınız ne kadar açılsın istiyorsanız ona göre ayarlayın .)


İşte hazır ...



Hiç yorum yok: