6 Ocak 2014 Pazartesi

MICKEY MOUSE YAMA ...

 

İdil çok fazla dizlerinin üzerinde oynuyor . Bu sebeple de hemen hemen bütün taytları dizlerden yırtılıyor . Diğer yerleri sağlam olan ve hala gelmekte olan bu taytları atmaya da benim gönlüm elvermiyor. Bu yüzden ben de yama yaptım :)
 Eskiden yok muydu ? Heh işte bu da onun yeni versiyonu . Keçelerin de yardımıyla daha modern bir şeyler yapmaya çalıştım.


İlk taytına kalpli yama yaptıktan sonra diğeri de delinince İdil önce '' ben bunu giymek istemiyorum '' dedi . Ona nasıl bir şekil yapmamı istediğini sorduğumda herhalde yapamayacağımı düşünerek '' Mickey olursa giyerim '' dedi. Okuldan geldiğinde taytını gördüğünde hem şaşkınlıktan bakakaldı hem de mecburiyetten giymek zorunda kaldı. Her ne kadar evde de giymiş olsa yeniden değerlendirmiş oldum kızımın taytını ...
 

Öncelikle 1 TL ' den bir daire


Sonra da 5 kuruştan iki adet yarım daire çizip


Şekli makasla kestim .


Ve delik olan kısmın üzerine tutturdum .


İşte bu kadar basit ...


Hiç yorum yok: