26 Aralık 2013 Perşembe

YENİ YIL MAGNETLERİ ...


Magnetleri çok seviyorum. Hem gittiğim yerlerden hatıra amaçlı almak hem de değişik çeşitlerini yapmak gerçekten de hoşuma gidiyor. Bu da yine takip ettiğim blogların birinde görüp kendime göre değiştirerek yaptığım bir model ...
Yılbaşı üzeri eşe dosta ufak bir hediyelik düşünüyorsanız bu magnetler gerçekten çok uygun. Yapımı da kolay , malzemeler de basit ...
Bu arada ağaç gövdesi için kabuk tarçın kullandığımı gören eşim '' söyleseydin ya ben sana dal toplardım gelirken '' dedi :) Eee akıl akıldan üstündür ; ben bunu düşünememiştim doğrusu ...



Öncelikle istediğiniz büyüklükteki üçgenleri renkli keçeden kesin. 


Silikon tabancasıyla üçgenin üzerine kabuk tarçını yapıştırdıktan sonra



Diğer üçgeni de üzerine kapatarak dikin. ( Keçe , makine dikişinden ziyade dıştan dikilince ; galiba bu tip dikişe çırpma deniyor ; daha güzel görünüyor. Benden söylemesi :) )


İçini elyafla doldurup


Mıknatısı da yapıştırdınız mı tamamdır.


Güle güle kullanılsınlar ...


Hiç yorum yok: