2 Nisan 2016 Cumartesi

ÇOCUK ODASI DEKORASYON FİKİRLERİ ...


Her ortamı dekore etmek insana illaki keyif verir ama çocuk odalarını şekillendirmek bir başka olur . Çünkü ister istemez renkleri daha canlı kullanırsınız , tüller eklersiniz , peluş oyuncakları da özgürce koyabilirsiniz . Kısaca daha sınır tanımaz olabilirsiniz . Benim de son zamanlarda İdil ' in odasına bu türden eklediğim şeyler oldu . Yatak başına İkea ' dan aldığım tülü ekledim ; böylece oda daha dolu ve hoş göründü . Tüldeki minik ışıkların bir benzeriniyse internette görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti ; hemen uyguladım . İyiki de yapmışım çünkü yatağa uzanıp kızımla birlikte o ışıkların yanıp sönüşünü izlemek son derece keyif veriyor ikimize de . 


Diğer bir uygulamaysa başucu organiser . Çok güzel elde yapılmış örnekleri var . Ama vakitsizlikten ; eee bir de hazır yapılmışını da görünce yine İkea ' da ; uğraşmayayım dedim hemen alıp taktım . Meğer ne çok şeyi varmış İdil ' in yatarken kullandığı . Göz bandı , kitabı , uyku oyuncakları , el feneri , mendili ... Böylelikle uykudan önce kullandığı her şeyi bir araya toplamış olduk .


  Bir de kapı süsümüz var . Bence odayı kişiselleştiren en önemli ayrıntılardan biri . Nereye geldiğinizi anlamanıza yardımcı oluyor :) Aaa burası İdil ' in odası , leylekli mi o da İris 'inki ... Kapı süsleri olmasa nasıl bulacaktık ??? 
İşin şakası bir yana dekorasyon da  önemli bir yeri var kapı süslerinin . Bu yüzden ben de kullanıyorum . Hem de çok sevdiğim bir arkadaşımın İdil için kendi elleriyle hazırlamış olduğu kuşlu kapı süsünü ... 



Hiç yorum yok: