23 Ocak 2015 Cuma

DEDESİNDEN İDİL ' E ...

Idylle - Iréme Gunére, Ma Prunelle et Ma Petite-Fille Bien-Aimée. 
Sen Hayata ne verirsen hayat sana daha mükemmelini verir derler. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama kızım ve damadım bana ummadığım kadar değerli olan seni verdi .
 İyi ki doğdun, iyi ki bizimlesin ; her şeyimiz torunum .  JE T'AIME BEAUCOUP , seni çok seviyorum ... 

Biliyorum bugünkü pastanda bir mum daha olacak ve her mum hayatının ışığıdır diyeceğim ve pastandaki mumlar çoğaldıkça yaşamın da daha çok aydınlanacaktır ve o zaman belki de ben çok uzaklarda olacağım ama ben seni hep hatırlayacağım ... 
Yeni ışığın hayırlı, doğum günün kutlu , yarınların bugünden daha mutlu olsun ... 
BON ANNIVERSAIRE ... Ton grand pére, Papie ...




İlk kutlama beraber esas doğum günü yarın arkadaşlarıyla ...



Hiç yorum yok: