27 Kasım 2014 Perşembe

TAKI YASTIĞI ...


Aslında bir çok şey vardı doğumdan önce hazırlamak istediğim ama ne yazık ki yetişmedi . Sadece takı yastığımı yapabildim . Aslında piyasada birçok farklı model var ; hazır da alabilirsiniz ama ben kendim yapmak istedim ...


Güzel bir renk kumaş ( pamuk saten bu iş için gayet uygun ) bir parça tül ve yastığın üzerine yapıştırabileceğiniz bir malzeme ( kuzu , melek ,bebek ... ) gerekli olanlar bu kadar.


Tülü kumaşın tam orta yerine sabitleyin .


Dikişini yaptıktan sonra kumaşı ortadan ikiye katlayıp ütüleyin .


Üç kenarını diktiğiniz yastığı boncuk silikonla doldurun .



Objenizi de silikon tabancasıyla yastığın üzerine yapıştırın .


İşte hazır ...
NOT :  Ben yastığı 60 x 60 ölçülerinde yaptım ; ama biraz büyük oldu sanırım . Bitmişini 40 x 40 olacak şekilde ayarlarsanız daha hoş duracaktır .


Hiç yorum yok: