29 Ekim 2014 Çarşamba

PUCCA ...

Bu aralar tadilat işlerinden dolayı canım çok sıkkın ; uzadıkça uzadı . Kardeşim de bana üzülmüş olacak ki kafamı dağıtayım diye bu kitapları getirmiş . Herkes hatmetmiştir büyük bir ihtimalle ama ben daha yeni okuyorum . Gerçekten çok komik ; elinden bırakamıyorsun .  Pek alışıldık bir dille yazılmamış aslında belki de bu yüzden komik geliyor . Kısaca Pucca takma adlı bir kişinin günlüğü ama gerçekten komik . Biraz kafanızı dağıtıp eğlenmek isterseniz  ; biçilmiş kaftan ...
Küçük aptalın büyük dünyası

 
Ve geri kalan her şey
 
Allah beni böyle yaratmış
 
Ay hadi inşallah



2 yorum:

Neslihan Duysak dedi ki...

blogunu okurken çok eğlendiğim bir kişi pucca. kitaplarını da merak ediyorum acıkcası. keyifli okumalar

evkuşu dedi ki...

Eminim kitaplarını da beğenirsiniz ; tavsiye ederim ...