28 Nisan 2014 Pazartesi

EĞİTİM ...

İki haftadır tatlı bir telaş içindeyim . Yakın zamanda duyduğum ve kısa süre içinde araştırıp başvurup ve sonrasında mülakatı geçerek kabul edildiğim eğitimin telaşı ...
 
KOSGEB Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi . Yeni iş kurmak isteyenlere 30.000 TL ' te kadar hibe ve 70.000 TL ' ye kadar da iki yıl geri ödemesiz ve sıfır faizli destek kredisi sağlayan destek programı . Eğitimler İzmir içinde bir çok yerde ve değişik zamanlarda düzenlenmiş ancak  biraz geç kaldığım için İzmir ' dekilere yetişemedim ve Selçuk Ticaret Odası ' nın açmış olduğu Uygulamalı Girişimcilik Eğitim Programına katıldım . Şimdiye kadar gördüğüm kadarıyla eğitim gerçekten başarılı . Genelde eğitimler sıkıcı olur ; ama Girişimcilik eğitimi biraz farklı . Çünkü kendi işini kurmak isteyen bir çok hevesli kişiden oluşuyor . Dolayısıyla son derece interaktif ve akıcı geçiyor .
 
Bilgi edinmek isteyenler için aşağıda linki yayınlıyorum .
 
Katılmak isteyenler için güncel eğitim programı
 
 

Hiç yorum yok: