24 Eylül 2013 Salı

TAM 11 YIL ...


Dolu dolu 11 yıl bitti. Hayatımda verdiğim en doğru kararı 24 Eylül 2002 de aldım. Hayatımın kadını dediğim , çocukluk aşkım , her şeyim olan eşimle hayatımızı bir ömür boyu birleştirmek üzere yola çıkmıştık. 2008 tarihinde en büyük hediyemiz , hayatımıza renk ve anlam katan canım kızım İdil ' imiz dünyaya geldi. Hayatımın en anlamlı ve en büyük hediyesiydi benim için... Şu geçen 11 yıl inan bana 11 dakika gibi geldi. Sen hayatımda olduğun için çok şanslıyım. 

Seni hep çok sevdim ; hep hayatımda olduğun ve bu zorlu maratonda benim yanımdan ayrılmayıp hep yanımda olduğun için sana sonsuz teşekkürler bir tanem ; iyi ki varsın evlilik yıl dönümümüz kutlu olsun. Sen ben ve kızımızla daha nice nice 11 yıllara seni seviyorummmmmm...

Bu sefer de eşimin ağzından kaleme almak istedim yazımı ; ne kadar da güzel özetledi ...
Herşeyim ; iyi ki varsın , iyi ki benim eşimsin. 
Daha nice 11 yıllara , seni çok seviyorum kocacığım ...





Hiç yorum yok: