15 Şubat 2013 Cuma

KIRMIZI TÜTÜ...

 

İdil'in ikinci etap doğum günü için hazırlamıştım bu tütüyü ; ancak paylaşıyorum. İyi ki de yapmışım ; çok da yakıştı Pıtırcığıma...


Bir metre tül yeterli oluyor bu boy bir tütü için. Yalnız organze tül olmasında fayda var daha şık duruyor benden söylemesi... ( Düz tül basit kaçıyor. )


İkiye böldükten sonra rulo yaptığım tülü ikişer parmak kalınlığında parçalara ayırdım.


İdil'in beline göre ayarladığım lastiğin iki ucunu birleştirdim.



Açtırdığım tül rulolarını lastiğe sabitledikten sonra



Güzel görünmesi için lastiğin üzerinden bir de kurdeleyle geçtim.


İşte hazır...



6 yorum:

Saadet-i Müstesna dedi ki...

çok da yakışmış şirin kızınıza..
güle güle giyinsin.. :)

evkuşu dedi ki...

Çok teşekkür ederim...

örgü tasarımları dedi ki...

ahhhahhh bız kucukken yoktu kı bunlar:((

evkuşu dedi ki...

Çok haklısınız. Şimdiki çocuklar çok şanslı ; çünkü her şey var...

X madame dedi ki...

çok güzel bi tütü olmuş tütü maşallah :)))

evkuşu dedi ki...

Çok teşekkür ederim ; beğenmenize sevindim...