2 Kasım 2012 Cuma

ELİZLERİ...

 
Yabancı bir blogda görüp hayran olduğum bir çalışmaydı ; sonunda ben de yaptım. Diyeceksiniz ki hayran olunacak nesi var çok basit. Evet çok basit ama bir o kadar da anlamlı... O kadar güzel bir hatıra ki ilerdeki yıllar için. Keşke bebekken de yapabilseydim ; o zaman elleri daha da ufacıktı pıtırcığımın ; avucumuzun ayası bile kocamandı onun minicik elleri yanında...
 
Bu da ben ve İdil'in eli...
 
 
Gelelim nasıl yapıldığına... Önce ellerimizi boyuyoruz.
 
 
Sonra düz beyaz bir kağıda baskısını alıyoruz.
 
 
Sonra kızımızın el baskısını alıyoruz.
 
 
Büyük el koyu renk ; küçük el açık renk ile boyandığı zaman daha güzel sonuç alınıyor. )
 
 
Tabi boyayı verince çocukların eline; kurtuluşu yok renk renk boyuyorlar artık...
 
 
Bu yüzden bol bol kağıt bulundurun.
 
 
Sonunda o kadar çok baskı oluyor ki ; kurutmak için ben mutfağa boydan boya ip gerdim.
 
 
Ve sonuç , çok güzeller değil mi?
( Ortadaki de üçümüzün elizi )
Ellerimizin birbirimizi hiç bırkmaması dileğiyle...
 

4 yorum:

örgü tasarımları dedi ki...

ben bunu yıllar önce cocuklarım kucukken ıslettıgım mınık bır kahvecı dukkanının bır duvarında yapmıştım ellerı ve ayaklarını cocukların ..cok keyıflı bır calısma olmuştu:)))

örgü tasarımları dedi ki...

daha once de yorumlar yazdım ama hıc bırının yayınlanmadıgını goruyorum...neden acaba???

örgü tasarımları dedi ki...

evet yıne onaya gıtmıs yorumum acaba yorum yazamamımızı mı ıstemıyosunuz dıye dusunmeye basladım:((zaten artık yazamyıda dusunmuyorum sızı takıp etmeyıde bırakacam :((

örgü tasarımları dedi ki...

hımmm sızın sayfanın altında görunmuyor bende kı gıbı...bende yorumlar alt alta görunuyor.....